יום שני, 14 בפברואר 2011

הורים מבולבלים: ללמד את ההורה - איך להיות הורה

ההורה המודרני כבר לא סומך על עצמו ומחפש אישורים והנחיות לכל פעולה. לוואקום הזה נכנסים עשרות יועצים וסדנאות רבות שרק ישמחו, תמורת התשלום המתאים, ללמד את ההורים כיצד לחנך את ילדיהם

מאמנים אישיים, סדנאות וגישות שונות להורות. כל אלו מאפיינים את חייו של ההורה המודרני שכבר לא סומך על תגובות אינטואיטיביות או ספונטניות אלא מבקש את עזרת בעלי המקצוע כיצד לחנך את הילדים. כך בעצם הגיעו ההורים למצב שהם משלמים כסף כדי שילמדו אותם כיצד לחנך את ילדיהם.

ההורים הללו צריכים אישורים לכל פעולה, הנחיות ברורות ועדיין הולכים לאיבוד בין השיטות הרבות והמומחים. הם טוענים שמצפים מהם לדעת את כל התשובות לבעיות, שלעיתים קיימת בעיה לאכוף את החוקים הנהוגים בבית ושכיום חסרה הסמכות ההורית שכן רואים בילד מבוגר קטן.

לשם כך הם מזמינים יועצות שינה והולכים לסדנאות. בכל התעשייה הזאת קיימות גם גישות שונות - הגישה הדמוקרטית והפתוחה או הגישה התומכת בהשבת הגבולות. כך או כך, לכל גישה קיימת סדנה שתמורת התשלום הראוי, תלמד כל הורה.









תגובה 1:

  1. על אף שאני די ספקנית לגבי סדנאות מסוג כזה או אחר, התעורר בי ניצוץ של עניין בעקבות המגבלות הרבות של הממסד על סמכות הורית.
    רשלנות רפואית הריון

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...